Mitől lesz a SAPI a világ legjobban használható marketing- és értékesítés automatizáló szoftvere?
Termérdek "SAPI újdonság" kategóriba tartozó blogbejegyzésünk alapján minden bizonnyal neked is feltűnt, hogy egyik fő fókuszunk a SalesAutopilot használhatóságának továbbfejlesztése. Természetesen számos nagyszerű ötletünk van, de mielőtt egy adott fejlesztésnek "nekiesünk", minden esetben szeretnénk pontosan tudni, hogy mi az, amire felhasználóinknak a legnagyobb szüksége van.
Emellett fontos szempont, hogy amit már most is nagyon szeretnek felhasználóink, azt semmiképpen sem szeretnénk elrontani (ez ugyanis a szoftverfejlesztés halálos bűne), ami viszont bosszúságot okoz, azt szeretnénk kijavítani.
Természetesen azt is tudjuk, hogy amit az egyik felhasználó imád, az lehet, hogy valaki mást „halálra idegesít”.
Ezért gyűjtünk nagy mennyiségű visszajelzést ügyfeleinktől folyamatosan
De hogy kicsit jobban el tudd képzelni, hogy pontosan mi zajlik a kulisszák mögött, az alábbiakban röviden összefoglalom, hogy egészen pontosan hogyan gyűjtjük a felhasználói visszajelzéseket a fejlesztésekkel kapcsolatos döntések megalapozásához.
Ügyfélsiker csapatunk visszajelzései
Lorem ipsum...
Technikai support ügyek
Lorem ipsum...
NPS értékelések
Lorem ipsum...
Felhasználói munkamenetek képernyővideója
Lorem ipsum...
Saját rendszerépítési tapasztalatok
Lorem ipsum...
Mi történik a visszajelzésekkel?
Függően az érkező visszajelzések mennyiségétől pár hét múlva összesítjük az adatokat (bár biztos vagyok benne, hogy folyamatosan fogjuk elemezni őket), és véglegesítjük a fejlesztési tervet, ami mentén a következő pár hónapban haladni fogunk.
…és egy bulvárlapba is beillő „titkos értesülés”…
A felhasználói élmény és design fókuszú fejlesztések mellett persze funkciófejlesztések is zajlanak a háttérben. Ezzel kapcsolatban két bulvárlapba is beillő infó:
- Legjelentősebb nemzetközi „versenytársunk” (elég kicsik vagyunk még hozzájuk) korábbi termékfejlesztési vezetőjével és csapatával zajlanak az egyeztetések arról a kampányépítőről, amivel terveink szerint minden kezdő marketing automatizáló fantasztikusan hatékonyan fog tudni rendszereket építeni.
- Ugyanezen nemzetközi cég korábbi marketing igazgatójával ma délután kezdődnek az egyeztetések üzleti kihívásaink legyőzéséről. Ez az úriember segített a szóban forgó cégnek 15 millió dollárról 100 millió dollárra növelni a cég árbevételét az elmúlt pár évben.
Hogy mi lesz a pontos kimenetele ezen egyeztetéseknek, még persze nem tudható, de rendkívül izgatottak vagyunk velük kapcsolatban!