Bírod még a dráguló hirdetési árakat? Hatékony vásárlószerzés új szemszögből…
Megismernéd azt a folyamatot, amivel szinten tarthatod – vagy akár csökkentheted – az online hirdetési költségeidet, mégis releváns érdeklődőkhöz érnél el, a bevételed kiszámíthatóan növekedne, és még időd is maradna a kreatív, valamint az alkotó feladatokra?
A hirdetési költségek emelkedését csak nézőpontváltással tudod megakadályozni – vagy elfogadható szinten tartani –, mivel:
- 2022-re az online térbe került a konkurenseid nagy része, ráadásul a hirdetéseid nem csak a konkrét versenytársaidéval versenyeznek, hanem minden olyan hirdetőével, aki a célközönséged hírfolyamába szeretne bekerülni.
- Az adatvédelmi szabályozások folyamatos bővítésével egyre tágabbá válnak a célzási lehetőségek, melyek megnehezítik a célközönség beállításokat, és a precíz célzást.
- Ha csupán hirdetésekre támaszkodsz a vevőszerzés esetében, akkor nem tudsz függetlenedni a PPC óriásoktól, tehát egy esetleges fiók letiltás, vagy leállás esetén nem tudod megszólítani az érdeklődőidet, ami bevételkieséshez is vezethet.
A megoldás: ha saját adatbázis építesz, és saját érdeklődőket szerzel.
#start-yellow#
Érdeklődőszerzés Mesterképző
Ingyenes Online Workshop
Ismerd meg első kézből, hogyan növelik adatbázisukat az igazi profik, és hogyan tesznek szert ezzel olyan érdeklődő adatbázisra, amihez mindig fordulhatnak, ha újabb ügyfelekre van szükségük!
#end-yellow#
Fontos, hogy az adatbázis építéséhez is szükségesek az online hirdetések!
Viszont, ha már van saját email adatbázisod, akkor:
- a feliratkozóidnak bármikor kommunikálhatsz, sőt még mindig az email marketingnek van a legjobb ROI-ja (befektetésarányos megtérülése),
- hűséges követőkre teszel szert, akik – ha ápolod velük a kapcsolatot – újra és újra tőled szeretnének vásárolni,
- az összegyűlt adatokat használhatod a közösségi média hirdetéseid pontosabb célzásához (remarketing, vagy hasonmás közönségek készítéséhez),
- egy ellenállhatatlan csalival / lead magnettel töredékére tudod csökkenteni a feliratkozó szerzésed hirdetési költségét.
Hogyan kezdd el, vagy emeld profi szintre az érdeklődőszerzésed?
Segítségképpen összegyűjtöttem neked az idén publikált érdeklődőszerzéssel, adatbázis építéssel, és érdeklődőszerző rendszerépítéssel kapcsolatos blogposztjainkat, melyekhez videót is találsz:
1.Ha most kezded, vagy kezded újra az adatbázis építést, akkor nézd meg azokat a gyakorlati szempontokat, amiktől valóban működik az adatbázis építés 2022-ben:
2.Miután az alapokkal már tisztában vagy, inspirálódj ebből a 3+1 életből vett, gyakorlati érdeklődőszerző mini esettanulmányból:
3.Megépítenéd az első bevételszerző rendszeredet? Akkor nézd meg, hogyan építhetsz 10 perc alatt marketing automatizációs rendszert, még akkor is, ha nincsen technikai tapasztalatod:
4.Amennyiben kíváncsi vagy, hogyan tudsz 80% idő spórolással – mégis profi – automatizált rendszert építeni, nézd meg a videót:
5.Hogyha haladó rendszerépítő vagy, akkor ebben a videóban találsz 5 olyan technikát, amivel magasabb szintre emelheted az online marketingedet:
#start-yellow#
Érdeklődőszerzés Mesterképző
Ingyenes Online Workshop
Ismerd meg első kézből, hogyan növelik adatbázisukat az igazi profik, és hogyan tesznek szert ezzel olyan érdeklődő adatbázisra, amihez mindig fordulhatnak, ha újabb ügyfelekre van szükségük!
#end-yellow#