Haladó webshop hírlevél technika: így érhetsz el több millió forint bevételt minden egyes marketing emaileddel
Hogyan tudsz webáruház tulajdonosként minden egyes kiküldött emaileddel több millió forintos bevételre szert tenni, még akkor is, ha most úgy gondolod, hogy jelenleg a fizetett hirdetés az egyetlen – vagy legalábbis a legfőbb – bevételtermelő eszközöd? Erre a kérdésre adok választ a mai videómban, amiben lépésről-lépésre bemutatok egy haladó webshop hírlevél technikát, aminek a felépítését könnyedén tudod majd te is alkalmazni.
A legtöbb e-kereskedő a forgalmának legnagyobb részét olyan PPC hirdetésekből generálja, mint a Facebook, vagy a Google Ads kampányok. Amíg ezek a kampányok profitábilisan működnek, addig sokan bele sem gondolnak abba, hogy másik bevételforrást keressenek.
Ekkor történhetnek szerencsétlen fordulatok, amelyek nem váratlanul érnek, hanem folyamatosan, szépen lassan következnek be:
- a hirdetési árak drasztikusan emelkednek (akár két, háromszoros árat fizetsz egy kattintásért),
- ezzel párhuzamosan a konverziós költségek is emelkednek,
- és egyszer csak azon kapod magad – ha tudatosan méred az eredményeidet –, hogy veszteségesek a hirdetéseid, tehát már nagyobb a konverziós költség, mint amekkora profitod származik egy-egy termékből.
A profi webshop tulajdonosok ezzel szemben “több lábon” kampányolnak…
Tökéletes példa erre az egyik ügyfelünk, a Vitalissimo Webáruház (korábban Testszervíz Webáruház), ahol én is gyakran vásárolok néhány kedvenc terméket, és akinek cégnövekedési titkairól hamarosan egy jó hosszú interjút is közre fogunk adni.
Mai videómban az ő példájukon keresztül mutatok be egy olyan haladó hírlevélírási technikát, amit majd minden nap alkalmazhatsz, és így egyszerre fogsz tudni érdekes emaileket írni + nyomulás nélkül értékesíteni!
#start-yellow#
Exkluzív, ingyenes letöltés:
Mitől érnek célba a profik marketing emailjei? 🤔
Töltsd le 2021-es naprakész ellenőrzőlistánkat arról a 40 tényezőről, amin múlni fog, hogy mekkora része amortizálódik le a listádnak hétről-hétre…
#end-yellow#
Haladó webáruház hírlevél technika
Természetesen a mai blog posztomnak nem az az üzenete, hogy azonnal hagyj fel minden fizetett hirdetéssel, de ha eddig nem tetted, mindenképpen kezdj el adatbázist építeni és hírlevelezni.
Ahogy Ryan Deiss (www.digitalmarketer.com/about) mondta egyik kurzusában, „ha nem küldesz hírlevelet legalább néhány naponta, akkor te biztosan nem szereted a pénzt”.
Azt nyilván te is látod, hogy a fizetett hirdetések egyre csak drágulnak, a konverziós költségek folyamatosan emelkednek, és egyre nehezebb olyan PPC ügynökséget találni, akikkel megbízhatóan tudsz együtt dolgozni.
Éppen ezért elengedhetetlen, hogy nagyobb figyelmet szentelj a profi hírlevelek küldésére, akár a mai videómban bemutatott haladó technika használatával is!
Ha pedig úgy érzed, hogy még nem vagy profi a hírlevelezésben, akkor kezdd ezzel a videómmal: 3 hírlevél téma ötlet, amikről mindig fogsz tudni írni.
Ha pedig te inkább AUTOMATIZÁLT emailekkel szeretnéd növelni a bevételeidet, akkor nézd meg ezt az anyagomat: Automatizált Vevőgyár Webáruházaknak
#start-blue#
Inkább meghallgatnád a fenti videó hanganyagát útközben?
Töltsd le a SoundCloud Mobile App-ot, és már hallgathatod is! (8 perc)
#end-blue#