A profik így csinálják: 3 sales page konverziónövelő technika, amiket egyszerűen alkalmazhatsz
Mutathatok 3 olyan sales page elemet, amik a te konverziódat is javíthatják?
Pár napja kerül elém „Palánkai Gábor: Felkészülés a válságra – 7 lépcsős cégépítési módszertan” élő rendezvényének (időpont: 2022.09.22.) értékesítései oldala.
Gábor sales oldala nem csak tartalmában zseniális, hanem tartogat 3 olyan egyszerűen alkalmazható technikát, amelyek eredményesebbé tehetik a te oldaladat is:
- Hol – és miért – érdemes elhelyezni a feliratkozó/megrendelő űrlapot?
- Hogyan válaszd el vizuálisan a sales page-ed különböző üzeneteit?
- Hogyan elemezd ki egy profi oldal szerkezetét, és hogyan alkalmazd azt a saját munkád során?
+1: a mai videó végén mutatok még egy Salesautopilot technikát, amivel egyszerűen, gyorsan és költséghatékonyan tudsz értékesítő oldalt építeni…
A videós mini esettanulmány hossza: 7 perc 32 mp
#start-yellow#
Spórolj időt és pénzt folyamataid automatizálásával!
Kérj hozzáférést Automatizált Online Biznisz Tervezőhöz™, és ismerd meg azt a 68 növekedési eszközt is, melyek a rendelkezésedre állnak céged dinamikus online növekedéséhez, bizonytalan piaci helyzetben is!
Exkluzív, díjmentes letöltés »
#end-yellow#
Van egyszerűbb sales page építő, mint a WordPress?
Szerintünk igen… 🙂
A WordPress egyeduralkodó volta megtörhetetlen. Ezt mi is tudjuk.
De azt is mind tudjuk, hogy van a WordPress-nek is pár igazán bosszantó tulajdonsága. Pl. hogy már nem is annyira egyszerű!
Éppen ezért vagyunk annyira izgatottak tőle, hogy már ÖNMAGÁBAN a SalesAutopilottal is lehet mini weboldalakat, értékesítési oldalakat, landing oldalakat, határidős kampány oldalakat, sőt, tagsági rendszereket készíteni. Részletekért és a „hogyan csináld” videóért kattints ide.