Hogyan építs magasan konvertáló online ügyfélszerző rendszereket úgy, hogy ne kerüljön egy vagyonba, és ne is tartson örökké?
Nincs annál frusztrálóbb, amikor tudod, hogy hatalmas lehetőségek rejlenek a cégedben, látod, hogy ott lenne a helyetek az online térben, de valahogy mégsem haladnak a projektek, és ami meg is valósul, annak sincs olyan eredménye, mint ami lehetne!
Mai videómban abban segítek neked, hogy hogyan tervezd meg teljes online rendszeredet, és hogy honnan tudod, hogy mi lesz a következő lépés, hogy hatékonyan tudd továbbfejleszteni, és a végeredmény egy jól konvertáló, átláthatóan működő online vevőtermelő gépezet legyen.
Ha már használtál valamilyen hírlevélküldő szoftvert, esetleg van valamilyen CRM megoldásod, ismered az online hirdetési rendszereket, de nincs egy átlátható, egységes, és legfőképpen jól konvertáló érdeklődő szerző, vevőszerző, vevő kiszolgáló rendszered, akkor ez a videó hatalmas előrelépést hozhat a számodra!
Sok KKV felismerte a karantén alatt, hogy mind az érdeklődőszerzésüket, ügyfélszerzésüket, de akár az ügyfél kiszolgálásukat is át kellene helyezni az online térbe, de nem tudják, hogy pontosan hol is kezdjenek hozzá.
Ez a bizonytalanság bénultságot szül, kicsit belekapok abba, kicsit ebbe, kicsit amabba, de nem igazán haladnak.
Lehetséges, hogy veled is előfordult már, hogy elkezdtél építeni egy online rendszert, lehet, hogy hetekig, hónapokig dolgoztál egy zseniálisnak tűnő ötleteden, és ugyan valamennyitre működött az adott dolog, de összességében nem adott hozzá jelentősen a céged eredményességéhez, és emiatt csalódtál és elbizonytalanodtál, hogy legközelebb, vajon mit építs.
Az is lehetséges, hogy éppen benne vagy egy projektben, és dolgozol, dolgozol, dolgozol – már lehet, hogy hetek óta, lehet, hogy hónapok óta –, és egyszer csak meglátod a versenytársad egyik hirdetését, és azt gondolod, hogy “basszus, már megint gyorsabbak voltak”, és azon töröd a fejed, hogy “hogy a csudába tudtak ezek ennyire gyorsan dolgozni és haladni?”
Kérlek gondold végig, hogy milyen érzés lenne, ha pontosan tudnád, hogy mi legyen a következő rendszer, amit megépítesz, és aztán fókuszálni tudnál, és félre tudnál rakni minden egyéb ötletet, és csak azon dolgoznál!
Ha emiatt napok, de legfeljebb hetek alatt el tudnád készíteni a következő rendszered, aztán a következőt, aztán a következőt, és ezek ahogy egymásra rakódnak, az eredményességük összeadódna, mint a kamatos kamat.
El tudod képzelni, hogy ez milyen eredményesség növekedést, és milyen magabiztosságot hozna számodra?
Ha igen, akkor térjünk is rá a tennivalókra! 🙂
#start-yellow#
Exkluzív letöltés: 68 növekedési ötletgyűjtemény online rendszered eredményességének sokszorozásához. Kérj hozzáférést Automatizált Online Biznisz Tervező™ keretrendszerünkhöz, és ismerd meg azt a 68 növekedési eszközt is, melyek a rendelkezésedre állnak céged dinamikus online növekedéséhez. Részletek és letöltés »
#end-yellow#
A videóból az alábbi öt lépéses tervezési és megvalósítási menetet ismerheted meg részletesebben:
( 1 ) Minden területen van jól konvertáló megoldásod?
Határozd, meg, hogy a Playbookodban minden oszopban, azaz a vevő életút minden lényeges lépésében van-e egy jól működő megoldásod, azaz play-ed?
( 2 ) Mi a legfontosabb probléma, amit kezelned kell?
Azonosítsd be, hogy mi a legfontosabb tünet a cégedben, ami miatt fejlesztened kell az online vevő- és ügyfélszerző rendszered, valamint a vevőkiszolgálásod.
Nagyon fontos, hogy NE azalapján döntsd el, hogy min dolgozol, hogy mi a legújabb marketing trend, legszexibb új eszköz, vagy amiről a kedvenc gurud legfrissebb hírlevelében olvastál, mert a trendek soha nem követik a céged szükségleteit.
Márpedig neked a céged szükségletei alapján kell fejlesztési irányt választanod!
( 3 ) Melyik területhez kapcsolódik a kezelendő probléma?
Döntsd el, hogy a fő tünet, a fő probléma alapján a playbookod mely oszlopában van szükség egy újabb play-re, egy újabb rendszerre a továbblépéshez.
( 4 ) Ötletelés, tervezés…
Találd ki, hogy pontosan mi lesz az a rendszer, amit megépítesz a kiválasztott területen!
#start-yellow#
Nincs kedved kreatívkodni és órákig (napokig, hetekig) ötletelni? Kérj hozzáférést 68 növekedési ötletgyűjteményünkhöz, melyből területenként könnyedén kiválaszthatod azt a rendszert, amire a továbblépéshez pont szükséged van. Részletek itt »
#end-yellow#
( 5 ) Fókusz, kitartás!
Ha megszületett a döntés, kezdj hozzá és amíg nincs kész az új rendszer, ne hagyd magad eltéríteni!
A legfontosabb, hogy lehetőleg minden rendszer első verziója annyira egyszerű legyen, amennyire csak lehet, hogy minél előbb el tudjon indulni, és minél előbb elkezdjenek gyűlni a tapasztalatok, visszajelzések. Ezen tapasztalatok és visszajelzések fogják ugyanis megmutatni neked, hogy merre menj legközelebb, ezek nélkül viszont csak hasraütés szerű döntéseket tudnál hozni.
Pro Tipp: Hogyan oldod meg, hogy gyorsan haladjanak a projektek? Maximálod, hogy mennyi időt vagy hajlandó rászánni egy-egy projektre, pl. 3-6 hetet, és csak annyira csinálod összetettre, hogy ebbe beleférjen. Ami nem fér bele, azt későbbre hagyod. Ehhez persze az kell, hogy ne a lényegtelen „coolságokkal” kezdd, hanem az üzleti szempontból lényeges elemekkel. Nagyon jó elmegyakorlat, és jót tesz az üzletednek is!
A fenti módszertan legnagyobb előnye ugyanaz, mint a kamatos kamatnak.
Vagy mint az anekdotában, amikor a szegény fiú “csak” annyit kért a szultántól, hogy rakjanak neki egyetlen szem búzát a sakktábla első négyzetére, majd kétannyit a következőre, és így tovább… Te már biztosan tudod, hogy 2 a 64. hatványon mennyiségű búzaszem az 18,5 ezer milliárd búzaszemnek az egymilliószorosa 🙂
Nem ígérem, hogy ennyire eredményes lesz a te online rendszered is, de az biztos, hogy ha a fenti módszerrel tervezel, majd hathetente elindítasz egy egyszerű – érdeklődőszerző, ügyfélszerző, ügyfélkiszolgáló vagy adminisztrációt automatizáló – online rendszert, akkor egy év múlva 5-10-100-szor annyi eredményed lesz, mintha elindítasz egy teljes évig tartó online projektet!