SAPI Újdonságok
18
perc
olvasási idő

Emeld új szintre az őszi kampányaid a legújabb SalesAutopilot fejlesztésekkel

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2024-09-30
SalesAutopilot 2024. őszi újdonságok az előttünk álló időszak eredményességéért

A SalesAutopilot (ügyfeleink szerint SAPI) 20 éves fennállásának talán legaktívabb nyarát produkáltuk újdonságok szempontjából. Nem mind funkció fejlesztés – bár van pár jelentős fejlesztés is –, mert most úgy láttuk, kiegészítő szolgáltatásaink bővítésével tudjuk a legnagyobb segítséget nyújtani számodra az őszi kampányaidhoz.

Íme a teljes lista kedvcsinálóként:

1. 👩🏫 Ügyfélsiker csapatunk is bővült, hogy minél többet hozhass ki a SAPI-ból

2. 🚀 Email marketing alapbeállítások a sikeres rajthoz – nyári újítások

3. 💻 Új kezelőfelület dizájn – Modern megjelenés, egyszerűbb használat

4. 🎟️ Egyedi kuponkódok – Célzott kedvezmények pillanatok alatt

5. ✂️ Központi listás leiratkozás – Minden egy kattintással megoldható

6. 🔍 Felhasználói aktivitási napló – Teljes átláthatóság a fiókodban

7. 🎓 Levizsgázott az első 16 minősített SAPI megvalósító!

8. 🖥️ Hamarosan online formában lesz elérhető képzésünk

9. 📈 Hogyan teljesített a céged a nyáron? – Eredmények az email kampányok során

10. 🎥 Új Tudásbázis struktúra és videók, hogy mindig kéznél legyen a megoldás

11. 🍂 Hogyan készülj fel az őszi kampányokra? – Hatékony stratégiák és új lehetőségek

12. 💥 Huhh, ez azért nem semmi nyár volt!

1. Ügyfélsiker csapatunk is bővült, hogy minél többet hozhass ki a SAPI-ból

Nemcsak új funkciókkal és frissítésekkel igyekszünk segíteni, hanem ügyfélsiker csapatunkat is kibővítettük, hogy ne csak akkor kapj segítséget, amikor már elakadtál, hanem hogy megelőzve az elakadásokat, már eleve a jó irányba tudj elindulni.

Az új csapattagokkal most még gyorsabb és átfogóbb segítséget tudunk nyújtani, legyen szó akár egy egyszerű beállításról, akár komplex automatizálási folyamatok finomhangolásáról, hogy töretlen lendülettel haladj előre.

Miért hasznos számodra ügyfélsiker csapatunk munkája?

Ügyfélsiker csapatunk célja proaktívan támogatni téged abban, hogy a lehető legjobb megoldást találd meg a céljaid leggyorsabb eléréséhez. Íme néhány példa arra, hogy miként tudunk segíteni:

  1. Email marketing alapbeállítások: Ha most indulsz a SAPI-val, az indulás előtt elvégezük számodra a legfontosabb technikai beállításokat (DKIM, SPF, DMARC), és kevésbé szórakoztató első lépéseket (emailek importálása, email sablon készítés) hogy te az indulás biznisz és marketing vonatkozásaira, azaz az eredményt hozó részletekre tudj koncentrálni. (Erről a szolgáltatásról kicsit lejjebb még olvashatsz!)
  2. Gyorsindulás workshop: Segítünk, hogy hosszas kutatás nélkül nélkül tudj elindulni, amikor valamilyen új projekten dolgozol, és olyan területen használnád a SAPI-t, amire eddig még nem használtad. Minden kedden reggel 9:00-től weboldalunkról már jól ismert, népszerű és barátságos Pál Zsombor kollégánkat kérdezheted, hogy “...és azt hogy lehet megcsinálni a SAPI-ban, hogy…”
  3. Támogató coaching, alias “Zoom-os közös építés”: Ügyfélsiker kollégáink segítenek neked, hogy az általad kigondold folyamat el is készüljön, és közben meg is tanuld mind a használatát, mind a továbbfejlesztését. Egyszerre tudsz fejlődni a SAPi megértésében és használatában, és rögtön “beújítani” egy újabb eredmény-termelő rendszert.
  4. Komplex rendszerek optimalizálása, továbbfejlesztése: Már több SAPI építőn is túl vagy, és a rendszered kezd annyira átláthatatlan lenni, mint egy tucat összekavarodott fonalgombolyag, akkor rendszerépítési tanácsadó kollégánk segít azt kibogozni, ledokumentálni, és irányba állni a továbbfejlesztéshez.
  5. Listatisztítás/karbantartás: Ha saját magad által gyűjtött listáddal az egyetlen gond, hogy gyűjtötted, gyűjtötted, csak éppen nem használtad, akkor listatisztítás szolgáltatásunk átfésüli a listát, és kiszűri belőle a megszűnt vagy soha nem is létezett email címeket. Így sokkal jobb eséllyel tudod elkezdeni használni a listát, és célba juttatni emailjeidet.

További bővülés és folyamatos támogatás

Az ügyfélsiker csapat nemcsak reagál a felmerülő problémákra, hanem proaktívan is segít. Szoros kapcsolatot tartunk kiemelt ügyfeleinkkel, és folyamatosan figyeljük, hogyan tudnák még jobban kihasználni a SalesAutopilot által nyújtott lehetőségeket. Ha úgy érzed, hogy a céged még nem használja ki teljesen szoftverünk lehetőségeit, akkor mi segítünk, hogy áttörd ezt a gátat és szintet ugorj kampányaiddal, automatizált rendszereiddel.

Tehát, ha nem vagy éppen elakadva, “csak” jobban ki akarod használni a SAPI-t, tudd, hogy nem vagy egyedül: az ügyfélsiker csapat mindig melletted áll, hogy segítsen szintet ugrani az eredményességben!

A képen ruházat, Emberi arc, mosoly, kollázs láthatóAutomatikusan generált leírás

2. Email marketing alapbeállítások a sikeres rajthoz – nyári újítások

(ha már sikeresen elindultál, bátran ugorj a következő ponthoz, az itt következő blokk újonnan induló felhasználóinknak szól…)

Tudjuk, hogy az indulás mindig nehéz, különösen, ha a technikai részletekbe kell beleásnod magad, ezért mindent megtettünk azért, hogy egyszerűbbé tegyük ezt a folyamatot számodra.

Éppen ezért vezettük be új Email marketing alapbeállítási szolgáltatásunkat, amely segít a hiányzó darabokat beilleszteni a képbe.

Ez az újítás kifejezetten azoknak szól, akik most indulnak a SalesAutopilottal (SAPI), de a Gmail és egyéb email rendszerek által megkövetelt alapbeállításokat túl bonyolultnak vagy időigényesnek találják. Már sokaknál láttuk, hogy nehézségekbe ütköztek a domain rekordok (DKIM, SPF, DMARC) beállításakor, a listák áthozatalakor vagy éppen az email sablonok létrehozásakor. 

Frissen fejlesztett szolgáltatásunkkal egyszerű megoldást kínálunk ezekre a problémákra, ezzel sokkal gördülékenyebbé téve az elindulást.

Amit elvégzünk helyetted:

  1. Domain rekordok beállítása (DKIM, SPF, DMARC) – Ha úgy hangzik, mint egy titkos kódolás, nem jársz messze! Ezek a varázsszavak segítenek, hogy az emailjeid hitelesek legyenek, és nagyobb eséllyel érjenek célba.
  2. Listák áthozatala más rendszerekből – Képzeld el, mintha egy költözést bonyolítanál le, de itt az adataidat pakoljuk át. Segítünk, hogy minden simán menjen, és ne veszíts el egy fontos kapcsolatot sem.
  3. Márkára szabott email sablonok készítése – A céges arculathoz igazodó email sablont csak egyszer kell elkészíteni, viszont fontos jól csinálni ahhoz, hogy ne csak jól nézzen ki, hanem a jogi részletek is rendben legyenek!
A képen szöveg, képernyőkép, sárga, Betűtípus láthatóAutomatikusan generált leírás

Ezekkel a beállításokkal a kampányindítás vagy rendszerépítés elkezdése pofonegyszerű lett.

És ne hidd, hogy itt vége! Az alapok után jönnek még az igazán izgalmas újítások.

3. Új kezelőfelület dizájn – Modern megjelenés, egyszerűbb használat

Képzeld el: belépsz a SalesAutopilotba, és egyből érzed, hogy valami megváltozott. Egy nagyon szép, korszerű, letisztult felület fogad, ahol minden a helyén van, ahogy március óta a weboldalunkon is. Nem kell többé választanod az esztétikum és a praktikum között, és nem kell győzködnöd magad, hogy te azért a SAPI-t használod, mert neked a sokoldalúság fontosabb, mint az esztétikus megjelenés.

Mostantól egyszerre használhatod a legsokoldalúbb marketing automatizálási szoftvert és élvezheted annak megjelenését minden pillanatban*

A legjobb hír pedig, hogy ez az új dizájn hamarosan mindenki számára elérhető lesz! Amint a fiókod főfelhasználója bekapcsolja, az egész csapatod használhatja. Ugye, hogy izgalmasan hangzik? Nincs más dolgod, mint figyelni a megjelenő értesítést, és máris élvezheted az új felületet!

* : első lépésként a kezelőfelület leggyakrabban használható néhány tucat képernyője újult meg, és fokozatosan a teljes felület lecserélésre kerül.

4. Egyedi kuponok most már a Shoprenter, Unas és WooCommerce webshopokhoz is!

Az egyedi, “névre szóló” kuponkódok használatával számos izgalmas vásárlás ösztönző megoldást lehetett eddig is létrehozni, csak éppen webshopos ügyfeleink nem tudták ezt a lehetőséget egyedi fejlesztés nélkül kiaknázni! Mostantól azonban a Shoprenter, Unas és WooCommerce webshoppal is elérhető a funkció. A SAPI-ban létrehozott legváltozatosabb automatizmusokkal kiosztott kuponok közvetlenül felhasználhatók a webshopodban is, így még egyszerűbbé válik a kedvezmények kezelése, és a jobbnál jobb ösztönzőrendszerek kitalálása.

Gondolj bele, mennyivel egyszerűbb lesz így – a példa kedvéért mondjuk – egy kvíz, teszt vagy sorsolás után automatikusan kiküldeni a feliratkozóknak egy kedvezmény kupont! A SalesAutopilot létrehozza az egyszer használatos kuponkódot, átadja a webshop motornak, amelyet a vásárláskor automatikusan ellenőriz a Shoprenter, Unas vagy WooCommerce rendszered, és a vevő azonnal megkapja a neki járó kedvezményt.

Ez a funkció számos helyzetben hasznos lehet: például, ha valaki kitölt egy kérdőívet vagy részt vesz egy kvízen, azonnal kap egy személyre szabott kupont. Az ügyfélszolgálatod is könnyedén generálhat kuponokat a beszélgetések alapján, amit a vásárlók később beválthatnak a webshopban, de akár vásárlás összeghez, vevővélemény íráshoz, vagy bármilyen egyéb eseményhez vagy feltételhez is beállíthatsz kupon kiosztást.

Használd ki ezt az újdonságot, és növeld a forgalmad személyre szabott, egyedi kuponokkal, amelyek automatikusan juttatják el a vásárlóidat a legjobb ajánlatokhoz!

Bátran nézz utána a részleteknek a Tudásbázisban »

5. Központi listás leiratkozás – új leiratkozási felület választható

Találkoztál már olyan helyzettel, amikor valaki le akart iratkozni a címlistádról, de összezavarodott, mert több listán is szerepelt, pedig úgy gondolta, hogy csak egyre iratkozott fel? Korábban voltak feliratkozók, akik erre panaszkodtak, mivel nem tudták, hogy a hatékonyabb kommunikáció érdekében, több különböző technikai listába is felkerültek.

Mostantól – ha ezt az új beállítási opciót választod ki – olvasóid egyetlen kattintással iratkozhatnak le az összes listáról, így nincs több bonyodalom! Ez különösen akkor hasznos, ha olyan technikai listákat használsz, amiket a feliratkozók nem is látnak, de a rendszer működése miatt szükségesek. Mostantól ehhez a használati esethez is kínálunk egy elegáns és profi megoldást!

Próbáld ki az új leiratkozási funkciót, és nézd meg, hogyan könnyítheti meg mind ügyfélszolgálatod, mind feliraktozóid életét!

Az eddigi központi listás leiratkozás ablak így nézett ki:

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, Weblap láthatóAutomatikusan generált leírás

Mostantól ezt a verziót is be tudod állítani:

A részleteket itt találod a Tudásbázisban »

6. Felhasználói aktivitási napló – Teljes átláthatóság a fiókodban

Ismerős a következő helyzet?!? Elindul egy fontos kampány, de valami nem úgy sikerül, ahogy a tervekben szerepelt. A levél idő előtt kimegy, vagy az időzítés megváltozik, és fogalmad sincs, mi történhetett. Pont az ilyen esetekre hoztuk létre a felhasználói aktivitási naplót, ahol a legtöbb felhasználói tevékenység pontosan nyomon követhető. Így nemcsak a te, hanem a csapatod bármely tagjának aktivitása is visszakereshető: láthatóvá válik ki, mikor és mit változtatott a beállításokon.

Eddig is láthattad, ki, mikor és milyen változtatást hajtott végre a fiókodban, de most még egy kicsit részletesebb lett a kép. Új eseménytípus is megjelent: a mezők létrehozása is nyomon követhetővé vált az aktivitási naplóban. Bár ez elsőre talán nem tűnik hatalmas frissítésnek, a funkció rendkívül hasznos.Ha mostantól bármikor valami furcsaságot észlelsz a fiókodban, amire nem emlékszel, ki állíthatta be, első lépésként bátran nézz rá a felhasználói aktivitási naplóra!

A képen szöveg, szám, Betűtípus, képernyőkép láthatóAutomatikusan generált leírás

A részleteket itt találod a Tudásbázisban »

Számos újdonságot tartogatunk még számodra…

A technikai újításokon kívül még egy izgalmas fejlemény, ami ügyfeleink nagyobb eredményességét, gyorsabb haladását segíti.

És ide most még kevés is a dobpergés…..

7. Levizsgázott az első 16 minősített SAPI megvalósító!

Az elmúlt hónap egyik legnagyobb eredménye, hogy sikeresen levizsgázott az első 16       M I N Ő S Í T E T T  SAPI megvalósító! 🎉

A három napos vadonat új SalesAutopilot Megvalósítói Alapképzésnek nem is annyira a tematikája, mint a mélysége volt különlegessége. Egy olyan stabil megvalósítói kört kezdtünk el kiépíteni, akik nem pusztán a funkciók ismeretére támaszkodnak, hanem akik azon túl, hogy tudnak építeni a SAPI-ban, kiemelkedően precízek, alaposak, pontosak, és megbízhatóak, és nem utolsósorban átláthatóan dokumentálják a munkájukat.

A képen szöveg, Emberi arc, képernyőkép, ember láthatóAutomatikusan generált leírás

A képzésen nem csak megvalósító partnerek vettek részt, hanem felhasználói oldalról is érkeztek érdeklődők. Több ügyfelünk marketinges munkatársát nevezte be, volt köztük olyan is, aki csak pár hete hallott először a SalesAutopilotról, de még egy marketing vezető is szerepelt a résztvevők között.

A képzés teljesítését jelentő minősítő vizsgát végül összesen tizenhatan teljesítették, ketten mester szinten, heten arany szinten, és heten ezüst szinten. Hamarosan mindannyian elkezdhetik használni a megszerzett minősítést igazoló digitális tanúsítványt saját digitális felületeiken, melyről egy külön blogposztban fogunk beszámolni.

Miért fontos számunkra ez a minősítési rendszer?

Néhány ügyfelünknek sajnos ismerős lehet az a helyzet, amikor egy magát SAPI szakembernek valló vállalkozóval dolgozik, és az együttműködés nem úgy alakul, ahogy kéne: a feladatok nem megfelelő minőségben készülnek el, az elkészült rendszer mások számára nem átlátható, vagy a megvalósító egyszerűen eltűnik, amikor a legnagyobb szükség lenne rá. Ezek az esetek nemcsak az ügyfélnek bosszantóak, de komoly fennakadást tudnak okozni nekünk is, hiszen ilyenkor az ügyfélszolgálatunk kénytelen kibogozni egy teljesen dokumentálatlan rendszert, és megpróbálni működésre bírni.

Újonnan létrehozott minősítési rendszerünknek az a célja, hogy olyan felkészült szakembereket tudjon ügyfeleink felé közvetíteni, akiknek a vérében van a profizmus és a megbízhatóság, és akikkel öröm együtt dolgozni.

Azt is fontos azonban látni, hogy a sikeres ügyfél-megvalósító együttműködéshez az ügyfél részéről is komoly felkészültségre van szükség. Szükséges ismernie a SAPI és a marketing automatizálás általános lehetőségeit, pontosnak és határozottnak kell lennie az igények megfogalmazásában, és nem utolsósorban jó projektmenedzserként is szükséges megnyilvánulnia.

8. Hamarosan újra elérhető a Megvalósítói Alapképzés! (...és 8 további tematikus mini-képzés)

A legfontosabb újdonság, hogy hamarosan teljesen digitális formában, mindennemű időbeli kötöttségtől mentesen bárki be tud iratkozni a képzésre és le tud vizsgázni. Nem lesz szükség várni a következő időpontra – az online elérhető anyagoknak és az online vizsgának köszönhetően hamarosan mindenki saját ütemben végezheti el a tanfolyamot.

Nem csak “hivatásosoknak”!

Az eredeti elképzelés szerint azoknak alakítottuk ki a Megvalósítói Alapképzést, akik más cégek számára nyújtanak – vagy szeretnének nyújtani – professzionális SAPI építői szolgáltatást, de mi magunk is látjuk, hogy bármely belső SAPI építő is hatalmasat profitálhat abból a tudásból és profizmusból, amit a képzésen meg lehet szerezni.

Arról nem is beszélve, hogy vállalkozóként mennyivel nagyobb biztonságot jelent, ha tudod, SAPI-s munkatársad tényleg ért ahhoz, amit csinál (vagy ha éppenséggel kiderül, hogy mit kéne még megtanulnia).

A digitális képzési anyagok mellett a hivatásosokat egy folyamatos támogató program is segíti abban, hogy a megszerzett tudást minél könnyebben tudják átültetni a gyakorlatba, és hogy egy valódi, egymást támogató szakmai közösség alakuljon ki a SAPI és a marketing automatizálás témája körül.

9. Mutathatom, hogyan alakultak a számaitok a nyáron? – Ügyfél aktivitási és eredményességi statisztikáink, hogy tudd, mi történik a piacon!

A nyár első hónapjaiban (júniusban és júliusban) alig láttunk csökkenést a legfőbb aktivitási és eredményességi mutatókban, viszont augusztus egy igazi nyaralós hónapnak tűnik a számok alapján.

Érdekes megfigyelés, hogy bár az email küldések száma augusztusban júliushoz képest jelentősen csökkent – 35 millióról 30 millióra (-15,3%) –, a kampányok bevételi eredményei ennél valamivel kevésbé csökkentek. A SalesAutopilot segítségével realizált árbevétel ugyanis 39 milliárdról 33 milliárd forintra mérséklődött (-13,9%). Ez arra utal, hogy a célzott, releváns üzenetek kevesebb küldéssel is komoly hatást gyakorolhatnak.

Ami azonban sajnálatosnak mutatkozik, hogy mivel a megrendelések száma csak 7,4%-os csökkenést mutatott, úgy tűnik (a 13,9%-os bevételcsökkenésből), hogy a kosárérték érdemi mértékben csökkent augusztusban.

Az egyetlen terület, ahol növekedés tapasztalható, a SAPI-ba érkező feliratkozók száma, itt ugyanis 1,8%-os növekedést láttunk. Ami ezt a növekedésnek tűnő trendet árnyalja, hogy ebbe nem csak a direkt feliratkozások, de az adatbázis importálások is beleszámítanak, ami viszont nem a feliratkozók, hanem ügyfeleink növekvő aktivitását jelzi.

10. Új Tudásbázis struktúra és videók, hogy mindig kéznél legyen a megoldás

Tudásbázisunkat is elkezdtük átdolgozni, hogy az új weboldalunk által bemutatott “ígéretekre” minél könnyebben megtaláld a megoldásokat. Az új weboldalon a nyitólap, a webshoposoknak, szolgáltatóknak, és az infotermékeseknek szóló oldalak mellett az árak oldal, valamint a részletes funkciólista oldal is egyazon logika mentén mutatják be, mi mindenre használhatod a SalesAutopilotot, ha maximalizálni akarod az eredményeidet.

Tudásbázisunk átalakításánál a részletes funkciólistán bemutatott struktúrát vettük alapul, hogy minél könnyebben rábukkanhass annak a funkciónak a beépítésére vonatkozó leírásra, amit a weboldalon kinézel magad számára. Az átalakítás azonban még nem végleges, idővel még nagyobb egyezőséget fogsz találni a Tudásbázis nyitólapja, és részletes funkciólistánk között.

11. Hogyan készülj fel az őszi nagy hajtásra? – Praktikus SAPI-tippek a sikeres kampányokhoz

Az őszi szezon az egyik legintenzívebb időszak az üzleti életben, és ahhoz, hogy a kampányaid kiemelkedően teljesítsenek, fontos, hogy a lehető legfelkészültebb légy.

Most, hogy már ismered az új funkciókat, építsd is be őket a mindennapjaidba, hogy még eredményesebb legyen a munkád*!

Foglaljuk össze röviden legfontosabb lépéseket az új funkciók eredményes felhasználásához:

  1. Alapozd meg a sikert az alapok helyes beállításaival: a technikai alapok nélkülözhetetlenek a hatékony email marketinghez. Ne felejtsd el használni az “Email marketing alapbeállítások” szolgáltatásunkat, hogy minden technikai paraméter (DKIM, SPF, DMARC) tökéletesen működjön. Így megnyugodhatsz, hogy emailjeid biztonságosan és hitelesen érkeznek meg a címzettek postaládájába, nem pedig a spam mappába.
  2. Automatizáld a kuponokat és ajánlatokat: az új, egyedi kuponkód-generálási funkcióval könnyedén kínálhatsz személyre szabott kedvezményeket. Az automatizálás lehetővé teszi, hogy minden vásárlód a számára leginkább releváns ajánlatot kapja meg, legyen szó új feliratkozóról, régi VIP ügyfélről vagy akár egy különleges promócióról. Ráadásul most már a Shoprenter, Unas és WooCommerce webshopjaidban is használhatod ezeket a kuponokat!
  3. Tartsd tisztán az adatbázisod: a központi listás leiratkozási funkcióval ügyfeleid könnyen leiratkozhatnak az összes listádról egyetlen kattintással. Ez nemcsak nekik teszi egyszerűbbé a folyamatot, hanem neked is segít, hogy tisztán tartsd az adatbázisodat és csak azok felé kommunikálj, akik valóban érdeklődnek termékeid, szolgáltatásaid iránt.
  4. Kövess nyomon minden kérdéses tevékenységet: az aktivitási napló segítségével nyomon követheted a csapatod minden tevékenységét, így egyszerűbben megtalálod a hibákat és a kellemetlen meglepetéseket is elkerülheted. 
  5. Használd ki a Tudásbázist és a videókat: amikor elakadsz, újrarendezett Tudásbázisunk és videós útmutatóink villámgyorsan a segítségedre lesznek.  
  6. Proaktív támogatás az Ügyfélsiker csapattól: ha nem boldogulsz új terveid megvalósítása során, ne felejtsd el, hogy Ügyfélsiker csapatunk mindig itt van, hogy segítsen. Akár egy gyors beállításra van szükséged, akár egy összetettebb kampány optimalizálására, most még több támogatást nyújtunk, mint valaha. Segítünk, hogy kihasználd a SAPI-ban rejlő lehetőségeket, és a kampányaid/rendszereid valóban sikeresek legyenek.

* : És ez még csak a bemelegítés volt az őszi-téli eredményességhez! Figyeld az email fiókod, mert hamarosan még sokkal nagyobb durranással érkezünk!

12. Huhh, ez azért nem semmi nyár volt!

Végiggondolva ezt a rengeteg újítást, képzést és fejlesztést, egy dolog biztos: kemény munka volt, de minden perce megérte! Nemcsak, hogy új funkciókat és eszközöket hoztunk létre, hanem egy olyan rendszert építettünk fel, amely segít abban, hogy még sikeresebb légy az email marketingben, marketinged és céged automatizálásában.

És hogy mindez megvalósulhatott, az nemcsak a technikai tudásnak, hanem a fantasztikus csapatunknak is köszönhető. Kollégáink fáradhatatlanul dolgoznak azon, hogy minden gördülékenyen működjön, és hogy neked és a többi felhasználónak, mindig ott legyen a segítség, amikor szükséged van rá.

Úgyhogy, ha bármikor úgy érzed, hogy elakadtál, ne habozz, fordulj hozzánk bizalommal – mert itt vagyunk és támogatunk! Ismét több eszköz áll a rendelkezésedre ahhoz, hogy te is kiaknázd a SAPI-ban és a cégedben rejlő lehetőségeket és a következő szintre emeld a vállalkozásodat.

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet