Szoftver Support Munkatárs
Neked való ez a pozíció, ha:
- Erős technikai vénád van, de nem vagy fejlesztő
- Precízen, tényszerűen, mégis kedvesen kommunikálsz
- Szeretsz összetett problémákat gyors tempóban megoldani
Dióhéjban a tények
Amit várunk
- Dolgozz keményen, és tudd is élvezni a kemény munkát.
- Proaktivitás. Kommunikáld a haladásod/elakadásod; merj kérdezni, segítséget kérni.
- Ismerd a határaid, tudd mikor van szükséged pihenésre, feltöltődésre.
- Felelősségvállalás. Elismered ha hibázol, javítod, gondoskodsz, hogy ne történjen meg újra, továbbmész, kezdeményezel.
- Egyenesség. Nem köntörfalazol, nem mismásolsz.
Amit nyújtunk
- Akár 100% remote munkavégzés (csak rajtad múlik, be akarsz-e menni az irodába).
- Kidolgozott on-boarding rendszer, hatalmas belső tudástár, személyes mentorálás.
- Belső képzések, a személyes fejlődésed támogatása szakmai területeken és soft-skillekben is.
- Support területen piaci átlag feletti fizetés: xxxx belépő szinttől függően, később a teljesítményeddel arányosan növekszik (objektív mérőszámok mentén!).
- B2B környezet (nem Marika néninek kell elmagyarázni, hova kattintson a képernyőn, sokkal komolyabbak és érdekesebbek a kihívások).
- A törzsidőt (9-17) rugalmasan kezeljük, HO munkavégzésben senki se mikromenedzsel.
Napi feladataid
- Kinyomozod az ügyfelek technikai elakadásait.
- A szoftverhibát kommunikálod a fejlesztők felé és értesíted róla az ügyfelet.
- Új fejlesztéseket tesztelsz, sőt akár javasolsz is.
- Fejleszted a tudásbázist.
- Dokumentálsz.
- Működésfelügyeletet látsz el.
Kik vagyunk és mivel is foglalkozik a SalesAutopilot?
17 fős
451 M Ft
Ezek jellemzőek rád, ha te vagy az ideális csapattag:
- Erős technikai vénád, algoritmikus gondolkodásod van
Az ügyfél által írt nagy információhalmazban megtalálod a lényeget, szisztematikus megközelítéssel, lépésről-lépésre, logikusan végig tudod gondolni az ok-okozati összefüggéseket, lehetséges hibákat, azok következményeit és így hamar megtalálod a megoldást. Előny, ha van tapasztalatod komplex szoftverekkel, vagy találkoztál már API (Application Programming Interface) alkalmazásával.
- Szeretsz rendszerekben, folyamatokban, strukturáltan gondolkodni és dolgozni
Szívesen működtetsz összetett háttérfolyamatokat a csapat bármely tagja által készített folyamatleírás alapján. Szereted az adatokat rendszerezni, és ezáltal a mögöttes összefüggéseket megérteni. Pontosan adminisztrálod a munkád eredményét. Észreveszed, ha egy folyamat nem működik ideálisan, és javaslatot is tudsz tenni annak optimalizálására, hogy ugyanazt (vagy jobb) eredményt kevesebb munkával tudjunk elérni.
- Problémamegoldásod precíz, gyors és lényeglátó
Az ügyfeleknek hatékonyan segítesz, mert a technikai megoldáson túl felismerd azt is, hogy az ügyfél problémáját, üzleti célját milyen megoldás fogja támogatni. Nem veszel el az irreleváns részletekben, a szoftver oda nem kapcsolódó bugyraiban. Mindezt precízen tudod átadni, ezért az ügyfél gyors, és valóban hasznos segítséget kap.
- Kommunikációd ügyfélközpontú, és egyben a cég érdekeit is szem előtt tartó
Az ügyfeleknek élmény veled kommunikálni, mert érzik az odafigyelést. Empatikus, támogató stílus jellemez. Az ügyfeleket nem kioktatod, hanem megértve a problémáikat edukálod a hatékony szoftverhasználatra. Ugyanakkor túlzó kérések és elvárások esetén határozottan tudsz fellépni a cég képviseletében is.
- Kapcsolódó felsőfokú informatikai vagy műszaki végzettség
Gazdaságinformatikus, mérnökinformatikus, vagy egyéb műszaki diplomád van. Elsősorban a szoftverrel kapcsolatban felmerülő kérdések megoldásában számítunk rád, ezért a tudásod mellett fontos, hogy eredményközpontú hozzáállással is rendelkezz. Ezt a kombinációt nálunk sikeresen kamatoztathatod!
- Angol nyelvtudás
Azon kívül, hogy számos magas színvonalú szakmai anyag is angol nyelvű, melyekből cégen belül képezzük magunkat, legfőbb tanácsadóink is a nemzetközi piacról kerültek ki. Időnként nemzetközi ügyfelekkel való kapcsolattartásra is szükség lehet.
Mire lesz szükséged szakmailag?
- Informatikai vagy műszaki végzettség.
- A SalesAutopilot szoftver működésének gyors megtanulása komplex összefüggések megértése, logikai kapcsolatok átlátása.
- Lényeglátó és precíz problémamegoldás az ügyek kapcsán (nem veszel el a felesleges részletekben, meg tudod tartani a fókuszt).
- Ügyfelek felé az információ jól strukturáltan és barátságos hangnemben kerül átadásra.
- Napindító meetinget követően önálló munkavégzés, a saját munkádért felelősségvállalás.
- Angol nyelvtudás szakmai anyagok (írott, hang, videó) önálló feldolgozásához.
Mivel fogod tölteni a mindennapjaidat?
Szoftver Support Munkatársként az alábbi feladatokkal fogod tölteni időd legnagyobb részét.
- Segítségnyújtás a SalesAutopilot szoftver használatában
Ügyfeleinknek fogsz segíteni írásban a Zendesk ticketing rendszeren keresztül. Belső képzésünknek hála sok mindenre azonnal fogod tudni a választ, más kérdésekben pedig bőséges Tudásbázisunk és a csapat tapasztaltabb tagjai fognak neked segíteni. Ez az a feladat, amelyikben az ügyfélsiker csapat minden tagjára számítunk. Megismernéd jobban szoftverünket? Ha még soha nem használtál hírlevélküldő szoftvert, kezdd ezzel a videóval.
- Hibajelentések értelmezése és dokumentálása
Az egyik legtrükkösebb feladatod, amikor Sherlock Holmes-t / Miami Helyszínelőket játszva igyekszel rájönni, hogy amit az ügyfél hibának vél, az valóban hiba, vagy csak elnézett valamit. Egyszerre fontos, hogy technikailag felkészült legyél, és hogy empatikusan kommunikálj, hiszen ilyenkor az ügyfél sokszor türelmetlen vagy bosszús. Ha viszont jól kezeled az ilyen helyzeteket, azzal örökre elkötelezett ügyfeleket szerezhetsz. A munkád az alábbiak miatt sosem lesz unalmas vagy egyhangú, számos dologra magadnak kell rájönnöd, és dokumentálni.
- Szoftver dokumentáció készítés
Hatalmas Tudásbázisunk frissítésében, fejlesztésében is részt fogsz venni, akár egy-egy kép cseréjére lesz szükség, akár egy új funkció teljes leírását kell majd elkészíteni. Közben lehetőséged lesz a szoftverünk összes izgalmas lehetőségének végigkattintgatására, hogy minél érthetőbben tudd leírni a használatot ügyfeleinknek.
- Rendszerépítés SalesAutopilotban
Az első időszakban megtanulod majd a SalesAutopilot szoftver használatát, ebben fogod segíteni az ügyfeleinket is. Ahogy folyamatosan bővül a tudásod, úgy fogsz egyre komplexebb kérdésekben otthonosan mozogni. A szoftver funkcióinak megismerése a mindennapok része lesz, hiszen amikor tudásbázist írsz, vagy hibát reprodukálsz, akkor neked is a szoftverben kell ügyködni. Illetve te is részt veszel majd a közös belső szoftver tréningeken, ahol közösen teljes projekteket valósítunk meg SalesAutopilotban.
- Saját projektek
Ahogy tudásod bővül mind szoftverünk, mind belső folyamataink tekintetében, egyre többször lesz lehetőséged részt venni, vagy akár vezetni is folyamatfejlesztési projekteket. Ennek elengedhetetlen előfeltétele, hogy a hétköznapokban észleld és kommunikáld az új trendeket, kilógó eseteket, melyekkel találkozol a munkád során. Az így létrejövő projektekben mind a rendszer felépítését – biztos sejted, hogy többnyire SalesAutopilotban –, mind a folyamatok “humán aspektusának” kialakítását el kell végeznie a csapatnak.
- Működésfelügyelet
Fontos számunkra, hogy ne csak reagáljunk az ügyfelek által jelzett hibákra, hanem megelőzzük azokat. Működésfelügyeleti rendszerünk segítségével folyamatosan monitorozzuk a szoftver működését, és ha szükséges, gyorsan cselekszünk. Ebben te is részt fogsz venni a közösen kialakított beosztás szerint hétköznapokon, és időnként hétvégén is (csak ügyeleti jelleggel).
Hogyan jutalmazzuk a fókuszált,
kemény munkát?
- Piaci átlag feletti fizetés amit bejelentve, teljesen szabályosan kapsz meg minden hó első munkanapján
- Szakmai fejlődési lehetőség belső tréningeken és workshopokon, írásos oktatóanyagokkal és webináriumokkal támogatva
- 100% távmunka, igény esetén bel-budai irodába járási lehetőséggel
- Egyéni fejlődési-, és karrier terv az egyéni szakmai célok, készségek és érdeklődési kör figyelembevételével
- Izgalmas és inspiráló szakmai kihívások folyamatos tanulás
- Folyamatos mentoring a vezetőktől és a senior kollégáktól, valamint lehetőséged van coaching támogatást is kérni
Miért érdemes csatlakozni csapatunkhoz?
Fejlődésed maximális támogatása
SaaS cég
Szakmai és emberi fejlődés
A fejlődési- és karriertervhez szorosan kapcsolódik teljesítményértékelési rendszerünk, így kiszámíthatóan, a fejlődéseddel és teljesítményeddel arányos mértékben fog nőni fizetésed és előrehaladásod is.
100% remote work + tetszőleges bejárási lehetőség
Csúcskategóriás munkaeszközök
Profi (jogtiszta) szoftverek, és profi kiegészítők fogják még eredményesebbé tenni a munkát. Ha szükséged van még valamire, csak szólj, és ha indokolt, már intézzük is!
Felelősségteljes munka
Versenyképes jövedelem
A fizetésemelkedésed mértéke egyenes arányban lesz teljesítményeddel, melyre objektív mérőrendszert alkalmazunk, és piaci átlag feletti növekedést érhetsz el.
Ismerd meg néhány jövőbeli munkatársadat
jelenleg vezetői csapatunk tagja
A közvetlen felettesed Sophie lesz, a Support Csapat vezetője.
Ha velünk fogsz dolgozni, az alábbiakra biztosan számíthatsz:
Viszont tudnod kell, hogy:
Szeretnéd tudni, hogyan gondolkozunk a közös munkáról?
Pályázd meg az állást az alábbi űrlap kitöltésével!
Mi fog történni az űrlap kitöltése után?
Tapasztalatunk szerint akkor fogod hosszú távon jól érezni magad nálunk, ha örömmel nyomozol ki rejtvényeket a szoftver bugyraiban, és sikerként éled meg, hogy ezzel hatékonyabbá teszed ügyfeleink vállalkozását, könnyebbé az életüket.
Nem kertelek: mindez sokszor nehéz, és időnyomás is társul hozzá az ügyfelek részéről. Ám a csapattagok minden körülmények között, maximálisan támogatják egymást. Elunni garantáltan nem fogod magad – az évek óta itt dolgozó munkatársaink is nap mint nap tanulnak új dolgokat –, sőt egyéni céljaidat és erősségeidet is figyelembe vesszük fejlesztésed során. Ha ez az a kihívás és kultúra, amire vágysz, akkor már alig várjuk jelentkezésed az itt látható űrlapon!“