Turbózd fel az email marketinged: 4 funkció, amiket 18 módon használhatsz ki a vállalkozásodban
Ez egy hihetetlen időszak a hírlevelek számára!
Naponta több, mint 4 milliárd ember nyitja meg az email fiókját, hogy halljon a barátairól, olvasson a kedvelt márkáitól és a hitelesnek tartott szakértőktől.
Bár a hirdetések sokszor aratják le a babérokat, mint az első számú vevőszerző csatorna, az email továbbra is dominál.
A hírlevelek ugyanis sokkal többek, mint érdeklődőszerző eszközök. Segítenek:
- Stabilabb és kiszámíthatóbb lábakra helyezni a vevőszerzést és bevételtermelést.
- Elvezetni a még bizonytalankodó feliratkozókat a vásárlásig.
- Egyedülálló olvasói kapcsolatot kialakítani az olvasókkal.
- Hűséges követői kör kiépítésében.
Mivel a világ lakosságának több, mint 50%-a naponta ellenőrzi postaládáját (és az előrejelzések szerint ez a szám növekedni fog), fel kell tenned magadnak a kérdést…
#start-blue#
Egy időben komolyan aggódtam, hogy az újabb generációknak már nem az email az első számú online eszköz, és hogy talán őket már nem fogjuk tudni elérni az emaillel. Lehet ők teljesen email mentes életet fognak élni? Lehet, hogy ahogy a korábbi generációk “kikopnak”, és az újak “kezdenek dominálni” társadalmunknak, ki fog veszni az email az online eszközök közül?
És akkor leesett!
Távolról sem!
A nagy társadalmi rendszerekbe ugyanis csak az emailen keresztül tudnak belépni még a legfiatalabbak is!
A közigazdasági portálokon (Pl. Ügyfélkapu) az email cím a felhasználónév. Az adóbevallás elkészültéről emailben kapunk értesítést. A biztosítóknál, bankoknál, és még ki tudja hány “félhivatalos” szervnél szintén az email cím a felhasználónév, de legalábbis emailben értesülünk róla, ha közeledik egy határidő, ha kapunk egy új dokumentumot, stb.
Ezek a szervek talán soha nem fognak Messengeren, Viberen, meg Whatsapp-on üzengetni az ügyfeleiknek, főleg azért nem, mert senki nem fogja ennek extra költségét bevállalni.
Úgyhogy megnyugodtam: az email tényleg marad! 🙂
#end-blue#
“Hogyan használhatom ki a hírlevelekben rejlő hatalmas lehetőséget?”
Ehhez hoztam négy viszonylag új, de legalábbis alig ismert SalesAutopilot funkciót, amik segítenek, hogy rendszeres hírleveleiddel hatékonyan tudd inspirálni, edukálni vagy értesíteni a feliratkozóidat és email sorozatokkal terelgetni az érdeklődőket a feliratkozástól a vásárlásig.
Gyönyörű bevételtermelő hírlevelek percek alatt
Készíts az email sorokból sokoldalú sablont
Mentsd el a hírlevél gyakran használt elemeit és legózd össze pár perc alatt a tökéletes hírlevelet. A sorok mentése funkcióval könnyedén sablonizálhatod a legütősebb részeit a hírleveleidnek, hogy aztán azt könnyedén újrahasználhasd, bármilyen email sorozatban vagy kampányban, sőt akár a Landing page-edben is.
Ugyanis az elmentett email sor sablonokat, a landing oldalaidba is közvetlenül be tudod építeni. Ezzel nemcsak rengeteg időt spórolsz, de a kommunikációd is szemet gyönyörködtetően egységes lesz.
Néhány ötlet, hogy mire használd a gyakorlatban ezt a funkciót:
- Mentsd el a TOP3 terméked promóját: Így egy kattintással hozzá tudod adni bármelyik kampányodhoz vagy hírleveledhez a TOP termékeidet vagy termékkategóriáidat.*
- Mentsd el a termékelőnyöket bemutató részt: Készíts egy profi leírást a TOP termékeid előnyeiről, és csempészd be ezt minél több hírlevélbe, hogy növeld a bizalmat és a bevételed.*
- Készítsd értékesítő sablonszöveg: Van egy jól bevált sales szöveged, ami kifejezetten jól teljesített? Mentsd el, és add hozzá 1 másodperc alatt az új kampányokban és hírlevelekben.*
- Ments el egy sablon bemutatkozást: Kifejezetten jól jön kampányokban vagy új automata sorozatok készítésekor, amikor szeretnéd bemutatni magad vagy a céged.*
- Készíts szegmensre vagy listára szabott láblécet: Kifejezetten hasznos, ha egyes szegmenseknek mondjuk más leiratkozási linket vagy más elérhetőséget szeretnél megadni. Sőt, akár szegmensre szabott ajánlatot is beleilleszthetsz a láblécbe.
- Mozgasd könnyen a kedvenc email blokkjaidat: Ha az egyik emailből szeretnél a másikba átemelni egy szimpatikus blokkot, akkor ez a leggyorsabb megoldás!
- Építs villánygyorsan landing és sales oldalt: Mivel ezek az emailből mentett sorok a landing page építőben is használhatóak, a korábban jól teljesítő emailjeidből villámgyorsan összerakhatsz egy landing vagy sales oldalt.
Szuper, kipróbálom a funkciót »
*: a csillaggal jelölt funkciók esetében akkor van haszna a sablon sor elmentésének, ha ezek erősen meg vannak design-olva. Amennyiben ezek főként szövegek, vagy csak enyhén formázott szövegek, akkor használd inkább a globális változó funkciót. Erről a funkcióról, valamint a sablon sorhoz képesti előnyéről kicsit lejjebb olvashatsz.
Spórolj rengeteg időt a globális változókkal
Nézzük akkor meg, mit is érhetsz el a globális változókkal. Ezekkel a speciális mezőkódokkal ugyanazt az üzenetet jelenítheted meg bármelyik levélben, adatmódosító űrlapon, Landing Page-n vagy űrlap köszönő oldalon. Mindezt úgy, hogy az üzenetet csak egyszer, egy helyen kell megváltoztatnod. Ez valóban brutális mennyiségű adminisztrációtól kímél meg. És ez még nem minden…
- Keltsd életre az örökzöld funneleidet: Tedd élőbbé az automata email sorozataidat, egy olyan globális változóval, amiben aktuális témákat dolgozol fel, promózod a legújabb csalidat vagy rendezvényedet, esetleg megosztasz egy releváns sztorit. Így a funneleid nem avulnak el, az olvasóknak pedig fel sem fog tűnni, hogy egy automata sorozatot kapnak.
- Egyszerűsítsd a toborzási folyamatod: Cseréld le pillanatok alatt az emailekben és landing oldalakon megjelenített aktuális nyitott pozíciókat. Csak annyi a dolgod, hogy az admin felületen megváltoztatod a pozíció adatait, és attól a pillanattól kezdve minden érintett kommunikációdban az aktuálisan meghirdetett állás információja jelenik meg.
- Tartsd frissen az ismétlődő eseményeid dátumát: Ha például van egy havonta ismétlődő rendezvényed, pillanatok alatt megadhatod az új időpontot, ami aztán minden releváns automata emailben és a landing oldalon is azonnal frissül.
- Készíts profi és egységes aláírást: A globális változó egyik kézenfekvő használata az aláírásban van. Készíts igazán profi aláírást képpel, linkekkel, az aktuális ajánlataiddal, majd illeszd be pár kattintással bármelyik emailedbe vagy akár landing oldaladba.
Adj el ezekkel a kulcsrakész, látványos és mobilbarát sablonokkal
Készítettünk ugyanis négy kulcsrakész sablont, amikkel pár perc alatt összerakhatod az első hírleveled, vagy akár kampány emailed, hogy lázba hozd a feliratkozóid egy ajánlatod vagy tartalmad iránt. A sablonok már pár hónapja elérhetőek, így lehet találkoztál velük, de annyira hasznosak, hogy mindenképp meg akartam mutatni őket.
A szövegek profi szövegíró formulával készültek, így tolakodás nélkül adnak el. A sablonokban fiktív, de konkrét példákat is találsz, amik segítenek abban, hogy a saját termékedet profin mutasd be és add el.
A sablonokkal több legyet is ütsz egycsapásra
- A “Termékbemutató és árakciós hírlevél sablon webshopoknak” sablonnal kifejezetten egy új terméket tudsz hatékonyan promózni
- A “Szolgáltatás ajánló hírlevél sablon” sablonban találsz egy szuper kifogáskezelő részt, amit bármilyen bizniszben használhatsz.
- A “Kampány email sablon infortermékeseknek” sablonnal megmutathatod, milyen pozitív változást hozol a vevő életébe.
- A “Hírlevél sablon blog bejegyzéshez” sablonnal könnyedén lázba hozhatod az olvasóidat az aktuális blogbejegyzésed vagy bármilyen tartalmad iránt.
- +1 A sablonok elemeit kombinálva pedig, akár egy automata email kampányt is létrehozhatsz!
Hivatkozz bármelyik korábbi emailedre, személyre szabottan.
Tudtad, hogy bármelyik korábbi emailedet is beszúrhatod az emailjeidbe? Ami pedig még szuperebb, hogy a tartalmi személyre szabások a linkelt emailben is tökéletesen működnek. Az e-mail beszúrása funkcióval többszörösen személyre szabott, mégis automata tartalmakkal nyűgözheted le a feliratkozóidat és vevőidet. Ráadásul még egy profi szövegírási technikát is segít kihasználni…
Hogy használhatod ki a vállalkozásodban ezt a funkciót?
- Spórolj időt a hírlevél készítésen: Gyűjtsd össze havonta vagy negyedévente a legnépszerűbb hírleveleidet és küldd ki őket mint tudástár gyűjtemény. Ezzel nemcsak időt spórolsz a hírlevél készítésen, de újra megoszthatod a legjobb tartalmaidat és ajánlataidat. Így egyszerre építhetsz bizalmat és el is adhatsz.
- Emeld új szintre a kampányaidat: Profi szövegírói technika, ha a kampányokban és örökzöld sorozatokban hivatkozol az előzményekre. Viszont mindig mindent újra elmondani fárasztó, ráadásul a végtelen emaileket se szeretik az olvasók. Ezzel a funkcióval az előzmények elmesélése pofonegyszerűvé válik. Neked nem kell ismételgetned magad, a feliratkozóid pedig minden infót megkapnak. Igazi win-win!
Ez még csak a kezdet
Ezek a funkciók csak egy töredéke annak, amin eddig dolgoztunk vagy szeretnénk újra megmutatni, hogy te kimaxolhasd a SalesAutopilot fiókodat. Mostantól kéthetente jelentkezünk egy hasonló blogbejegyzéssel, ahol az új és korábbi funkciókat üzleti megoldásokon és lehetőségeken keresztül mutatunk be, példákkal vagy használati esetekkel, hogy azonnal a szolgálatodba állíthass egy új vagy még ki nem használt meglévő funkciót.
Érdemes velünk tartani és akár feliratkozni az email listánkra, mert szuperek tartalmak jönnek!